Skip to main content
Beantwoord

smartphone met abonnement

  • 24 december 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Sinds kort klant geworden via Belfius, want ja mooie promo voor een jaar dachten wij.. nu in de winkel zelf kunnen ze ons niet verder helpen alles moet via Belfius, daar kan je natuurlijk niet zonder afspraak terecht voor wat vragen.. nu willen wij een smartphone aan ons abonnement koppelen en dit moesten we online doen, lukt niet, alleen de eigenaar van de rekeningen kan dit terwijl mijn man de eigenaar?

Beste antwoord door Luc.M

@ShanaVdA  Dag ik zie dat het je gelukt is 👍. Je kon ook terecht op 080022800 je komt dan terrecht bij collega’s deze mensen van Belfius te woord staan . Groetjes Luc

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2022

@ShanaVdA  Dag ik zie dat het je gelukt is 👍. Je kon ook terecht op 080022800 je komt dan terrecht bij collega’s deze mensen van Belfius te woord staan . Groetjes Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 december 2022

Ja het is gelukt, moest blijkbaar gewoon wat geduld hebben (oeps)! Toch bedankt voor je antwoord! Mvg