Hallo
Op maandag 1/9 aanvraag tot overdracht mobiel nummer van Orange naar Px aangevraagd. Op woensdag de nieuwe simkaart ontvangen om ten laatste 7/9 actief te zijn bij Px.
Tot op vandaag actief bij 2 operatoren! Op 7/9 is de simkaart van Px effectief actief gekomen maar die van Orange is niet uitgevallen. Klanten van Orange komen op de simkaart van Orange terecht, alle andere nummers op de nieuwe kaart van Px.
Bij beide operatoren van het kastje naar de muur! Ik heb de laatste week al 40 keer dezelfde uitleg gegeven! Volgens de website www.crdc.be staat het nummer effectief actief bij Px. Bij Orange wijzen ze naar Px en bij Px naar Orange. Bij het lezen van hoe zo een portering effectief in zijn werk gaat, krijg ik toch zo een vermoeden dat Px zonder de ACK van Orange af te wachten het nummer heeft overgenomen met alle gevolgen vandien.
Graag zie ik hier snel een oplossing. Met 2 toestellen rondlopen is niet zo leuk. Zeker omdat sms’en ergens in het ijle belanden!
Voer voor de ombudsdienst telecom of gaat er toch eens iemand (1 IEMAND is voldoende) dit probleem kunnen oplossen? Het zou al fijn zijn als 1 van de operatoren zo eerlijk zou willen zijn om zijn verantwoordelijkheid op te nemen!
En dat na 15 jaar klant internet, telefonie en TV... Ook al zit het probleem bij Orange, Px: HELP UW KLANTEN! Ik heb geen boodschap meer aan ‘het gaat namiddag zeker opgelost zijn’!
Groetjes
Stijn