Mijn vriendin had ook een P&G-nanosim nodig. Dit is om onbegrijpelijke bureaucratische redenen enkel mogelijk via een tijdelijk abonnement. Zie ook mijn eerdere vraag over nano-sim op dit forum. Na enkele dagen dus de nieuwe nanosim (met tijdelijk abonnement) in de brievenbus, vanwege de coronacrisis... Deze werkte goed, óók de roaming. Maar zoals afgesproken moesten we dan het abonnement (telefonisch) terug laten omzetten naar P&G. Helaas was er er na omzetting geen roaming meer mogelijk.. Nu na vele telefonische gesprekken, en onprettige discussies met Proximus werkt de roaming (bellen en gebeld worden in NL) nog steeds niet!!! HOE IS DIT NU MOGELIJK? Alle toestelinstellingen staan juist, en sim ook in meerdere toestellen geprobeerd.. De sim oké, maar m.i. is er een “(krediet-)blokkering” in het Proximus-systeem.. Ik merkte wel in een gesprek dat Proximus niet op P&G-klanten zit te wachten..
Vraag
Waarom geen roaming na nieuwe vervangende simkaart?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.