Beantwoord
Decoder V4 met SW-versie leon batch2_15.21.0.30 (01/07/16)
Is er nog nieuws over de uitrol van de NTE-versie van de interface voor de V4? Het is opvallend stil hierrond, alhoewel die voor einde augustus aangekondigd was? De laatste leonbatch software was een verbetering, maar vertoont nog altijd bugs. Regelmatig zie ik bv. tijdens een opname de REC letters in de display branden (en ook in de opnamelijst staat nog geen 60d) alsof het een PVR-opname is, maar na het beëindigen van de opname komt dat in de opnamelijst te staan als nPVR-opname (60d). Nochtans is dan de restwaarde van de harde schijf dikwijls verminderd met 4%, en na het wissen ervan stijgt de restwaarde terug met 4%. Staat die 60d er dan omdat er ook een serverkopie werd gemaakt? Toch blijkt er dan ook een PVR-versie van gemaakt te zijn...allemaal erg verwarrend!
Beste antwoord door Wilin
1) Ik heb hier nog nooit een officiele release datum (press release) gezien, wel enkele gokken/planning van enkele medewerkers. Persoonlijk hoop ik dat mijn v4 pas NTE gaat krijgen als alles goed getest is en goed bevonden. Als dat volgend jaar is: OK, is dat morgen des te beter, maar liefst morgen geen NTE van het nieveau van NTE voor de v5 vorig jaar.
2) Het recording systeem is identiek tussen de oude charles software ( v4-leon) en de NTE software (v5), dus NTE zou niet helpen met de verwarring die er is tussen cPVR en nPVR. maar zoals eerder al een paar keer vermeld: het is de bedoeling dat iedere opname in nPVR gebeurd + cPVR indien mogelijk. Het is inderdaad wel verwarrend dat dan niet de langste tijdspanne word getoond.
Bekijk origineel2) Het recording systeem is identiek tussen de oude charles software ( v4-leon) en de NTE software (v5), dus NTE zou niet helpen met de verwarring die er is tussen cPVR en nPVR. maar zoals eerder al een paar keer vermeld: het is de bedoeling dat iedere opname in nPVR gebeurd + cPVR indien mogelijk. Het is inderdaad wel verwarrend dat dan niet de langste tijdspanne word getoond.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.