Sedert gisteren is de nieuwe Cloud actief.
Maar inloggen in de Cloud via de geüpdate app lukt niet, noch met de oude aanmeldgegevens (maar dat is normaal want zo aangekondigd in de communicatie) noch met de MyProximus aanmeldingsgegevens. Wanneer ik probeer in te loggen met de nieuwe gegevens kom ik steevast op een scherm dat me een nieuwe Cloud wil doen activeren.
Ik wil geen 'nieuwe' Cloud, ik wil de Cloud met mijn gegevens terug en ik vrees dat, eens ik kies voor de nieuwe Cloud, de oude gegevens onherroepelijk verloren zullen gaan.
Via www.belgacomcloud.be kan ik nog tot 31 december in de oude Cloud, maar ik kan er niets meer aan wijzigen.
Gevolg: ik betaal voor mijn Cloud, maar kan er niets meer mee doen.
Via 080022800 gisteren proberen oplossing zoeken: na heel lang wachten en een zeer bereidwillige luisteraar toen ik het probleem uit de doeken deed, kreeg ik koudweg de mededeling dat voor Proximus Cloud er geen telefonische ondersteuning werd gegeven. Mijn probleem moest ik maar loggen via Support op de Proximus-site.
Wat ik dan ook prompt deed, met een ontvangstbevestiging tot gevolg.
Daarna werd ik zelf teruggebeld door Proximus, ik legde het probleem opnieuw uit, de man aan de andere kant van de lijn pleegde tot 3 x toe overleg met zijn manager, om tot het antwoord te komen dat er telefonisch geen ondersteuning wordt gegeven voor de Cloud. Maar men had me zelf gebeld, gedurende 15' ...
Wordt iemand met hetzelfde probleem geconfronteerd? En heb jij al een oplossing gevonden?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.