Skip to main content

Online bedrag betwisten factuur ?

• 12 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Het klinkt mooi om niet telkens te moeten bellen of mails te versturen indien een bedrag niet klopt op de factuur maar zorg dan dat dit ook werkt op jullie site !!! Blijkbaar kan je alleen een reeds betaalde factuur betwisten, mijn factuur van te betalen voor 30 oktober kan ik niet betwisten. Eerst betalen en dan pas betwisten dus ????

Nu bij recentste factuur:

Bij de promo toen ik pack bestelde kreeg ik x aantal maanden TV Replay en Movies en Series pass NL gratis aangeboden.

Nu na die gratis proefperiode wordt dit gewoon zonder boe of ba gewoon aangerekend op de factuur. Zijn dit jullie verkoopspraktijken ?

5 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 12 oktober 2014
stuur een bericht aan 'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

en dit zal wel recht gezet worden.

Nu ga ik wel advocaat van de duivel spelen, maar dat is iets dat heel vaak voorkomt kijk maar naar het laatste voorbeeld van één maand gratis netflix, als je niet direct opzegt voor je maand verstreken is dan loopt dit stilzwijgend door en dit is met veel gratis abonnementen het geval, daarvoor moet je inderdaad oppassen. Het zou inderdaad moeten net omgekeerd zijn dat als je gratis periode voorbij is dat het werkelijk afgelopen is en je zelf moet initiatief nemen als je wilt dat je gratis abonnement doorloopt, klant is koning zeggen ze dan !-)

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 oktober 2014
Misschien kan Poximus een voortrekkersrol spelen en hier eens iets aan veranderen.

Zoals je zegt is het logischer dat je gratis abonnement stopt wanneer de periode voorbij is en ik zie niet in waarom ik iets moeten opzeggen waar ik nooit om gevraagd heb.

Denk dat je zo gewoon de proximus medewerkers extra werk geeft met klachten en je je eigen imago een deuk geeft met zo een praktijken. Ofwel moeten ze zoals toen ik telefonisch bestelde ook wel meteen vermelden dat deze dienst gewoon gefactureerd wordt als je niet opzegt wat me niet verteld is.

Welke is de reden trouwens waarom je enkel een reeds betaalde factuur online kan betwisten?

Elsa
  • 27742 reacties
  • 12 oktober 2014
Ik weet nu ook niet, of anders gezegd ik heb nog niet gezocht op hun site of dit daar ergens vermeld wordt !?

Welke is de reden trouwens waarom je enkel een reeds betaalde factuur online kan betwisten?

Je kan het eventueel ook via de klantendienst 0800 22 800 , daar hebben ze het bij mij toch tot hiertoe altijd direct gecorrigeerd zonder problemen met een creditnota en heb ik zelf nooit de hulp van 'onze medewerkers' (Eva van Belgacom vroeger) moet inroepen.

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 oktober 2014
Bedankt voor reactie.

Is echt vermoeiend om altijd te bellen en dergelijke. Sinds dat ik bij Belgacom ben sinds juli is het altijd wel iets geweest: verkeerde aansluiting bij mij thuis, verkeerde pack aangerekend, ect ..... Op den duur kan je met je facturen en opvolgende creditnotas het bos niet meer zien :)

Elsa
  • 27742 reacties
  • 12 oktober 2014
Het kan inderdaad soms wel eens tegenvallen en serieus verkeerd lopen,

al moet ik wel zeggen dat het bij mij nu wel echt meevalt, maar daar hen jij natuurlijk niet veel aan hé ;-)

Het komt wel op den duur altijd in orde maar je moet soms heel veel geduld hebben !