Sinds de nieuwe interface bij mij is geïnstalleerd, heb ik regelmatig problemen bij het bekijken van '30-dagen-opnames'. Sommige opnames die nog vele dagen beschikbaar zijn, kunnen nl. niet meer afgespeeld worden, andere dan weer wel. Het rare is, dat de opnames wel gelukt zijn (en soms reeds gedeeltelijk bekeken zijn), maar blijkbaar niet langer beschikbaar zijn (en er staat geen kruis bij). Nochtans zijn de 30 dagen nog niet verlopen. Ik krijg dan steeds de melding: opname tijdelijk niet beschikbaar... Ik heb hiervoor naar de technische dienst gebeld (0800/22700) en daar hebben ze mijn decoder volledig gereset. Dit was een oplossing voor sommige opnames, maar niet voor allemaal. Bovendien wist de vriendelijke operator te vertellen, dat dit een gekende 'bug' was in de nieuwe interface en dat eraan gewerkt werd (oplossing in de nieuwe update?). Conclusie: 30 dagen-opnames zijn dus verre van betrouwbaar... en wat mij betreft (voorlopig) zo veel mogelijk te vermijden... Ook heb ik reeds verschillende keren vastgesteld, dat geplande opnames via de tv-gids (er staat een cirkeltje), nadien niet terug te vinden zijn in de lijst van de nog uit te voeren opnames. Wie heeft nog dergelijke ervaringen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.