webruimte activeren
zijn er nog mensen die problemen hebben met het activeren van de gratis webruimte inbegrepen in hun abonnement of pack??
ben hier al een paar dagen mee bezig en verschillende keren de klantendienst hierover gecontacteerd en blijkbaar is het momenteel niet mogelijk die 50 Mb shared hosting te activeren???
een medewerker van de technische dienst heeft het zelf ook geprobeerd terwijl ik aan de lijn was en hij kreeg tot zijn verwondering dezelfde foutmelding.Hij ging het opzoeken en mijn na een uurtje terug bellen maar ik denk dat hij mijn telefoonnummer is verloren..
heb dit geprobeerd via de e-service en via deze link >> http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14342/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzc1ODkwNzgyL3NpZC9qUkNvS2F4bA%3D%3D
steeds krijg ik de melding dat de gebruikersnaam of paswoord niet correct zijn >> ik gebruik de gegevens die in de BBox3 ingevuld worden om internetverbinding te kunnen maken
bij voorbaat dank
Geen reactie
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.