Ben sinds verleden week overgestapt van een prepaid-formule naar een abonnement (Comfort 10). Ik ben nog geen kleine week abonnee bij Proximus en voel me al behoorlijk in het ootje genomen.
Heb gisteren (zaterdag bij wijze van test) wat telefoontjes gepleegd en wat blijkt nu als ik op de website mijn rekeningsaldo ga raadplegen ; het bedrag van mijn factuur is nu 10,22 EUR.
Men meldt me dat ik 14 minuten gebeld heb en 8 sms gestuurd (dus ruim beneden norm – bovendien is meerderheid van deze telefoontjes gepleegd in het weekend - via webdeal was dit 1 jaar gratis).
Ik dacht nochtans dat ik een contract waarin er maandelijks gefactureerd werd en dat daarin 55 belminuten of 67 sms-jes zaten.
Bovendien heb ik de bestelling geplaatst via de webshop die me gedurende een heel jaar gratis communicaties aanbieden naar alle vaste lijnen ‘s avonds en in het weekend. Zie bevestigingsmail.
Niets van dit alles is dus in orde.
Ongelooflijk teleurstellend. Bovenal dien ik nu een aangetekend schrijven indien ik van de dienst wens af te zien.
Dan probeer ik via klantendienst in de FAQs antwoord te vinden ; onbegonnen werk + nergens mogelijkheid een mederwerker vast te krijgen. Je bent gewoon in de val getrapt en hulp wordt er niet meer geboden ; slachtoffer wordt gewoon aan lot overgelaten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.