Graag had ik van de verantwoordelijken bij Belgacom, eens precies geweten, om welke reden in één en dezelfde straat(breebroekstraat-mariakerke) drie kwart van de huizen belgacom tv en deftig internet heeft, en één kwart van die huizen op zijn honger MOET BLIJVEN zitten, ondanks het feit dat BELGACOM TV reeds 6 jaar in de publiciteit maakt... Op mijn adres hebben we SLECHTE TELEFOONVERBINDING, ZEER TRAAG INTERNET EN GEEN DIGITALE TV , MAAR MAANDELIJKS BETALEN WE WEL MINSTENS 60 euro abonnementsgelden.
Komt nog bij dat we vorig jaar in juni een brief van belgacom toegestuurd krijgen, geen rondzendbrief, maar een persoonlijk geadresseerde, waarin in koeien van letters staat: Beste..., eindelijk ook BELGACOM TV IN UW STRAAT EN OP UW ADRES,...
Na een 080022900 telefoontje was ons enthousiasme echter onmiddellijk bedaard, HET BLEEK OM EEN VERGISSING, MEER NOG, NIEMAND KON ook maar enige UITLEG VERSCHAFFEN, enkel excuses...
Reeds zes jaar wordt de belgacompubliciteit er ons op alle mogelijke manieren ingelepeld, zes jaar lang vragen we hier wanneer we van de dienst gebruik zullen kunnen maken, wanneer we eindelijk deftig internet zullen hebben...
Antwoord: "daarvoor moet belgacom groooooote investeringen doen, nieuwe centrale aanleggen, vraagt heel wat tijd en geld enz..." ...ocharme....verdere commentaar lijkt hier werkelijk overbodig.
Om de bovenvernoemde redenen, herhaal ik dus mijn vraag, naar de planningsverantwoordlijken voor dergelijke werken:
KOM EINDELIJK EENS OVER DE BRUG MET EEN OPLOSSING VOOR UW KLANTEN AUB, aangezien de klantendienst altijd hetzelfde liedje afspeelt: "nog even geduld, Belgacom werkt aan een aanpassing, maar voorlopig weten we nog geen datum".
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.