Skip to main content
Beantwoord

Zogezegde verandering van statuut

  • November 27, 2017
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

In een mail die ik enkele minuten heb ontvangen wordt er gezegd dat wij zogezegd veranderd zijn van statuut zodat wij niet meer kunnen genieten van de voordelen van de Bizz-club maar daar hebben wij geen weet van.
Hoe komt dit?

Beste antwoord door Wim

Hallo,
Het gaat hier over een vergissing van Proximus.
Onze welgemeende excuses. Er volgt een algemene mailing naar alle klanten die verkeerdelijk dit bericht hebben ontvangen.

Mvg,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • November 27, 2017
Hallo,
Het gaat hier over een vergissing van Proximus.
Onze welgemeende excuses. Er volgt een algemene mailing naar alle klanten die verkeerdelijk dit bericht hebben ontvangen.

Mvg,
Wim

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • November 28, 2017
Hallo Guy, omwille van een technische storing werd een foutieve email verzonden met betrekking tot je Bizz club. Daar de email foutief was, mag je deze negeren. Je Bizz club is op heden nog steeds actief. Onze excuses voor dit ongemak. Gr inge