Skip to main content

Ook snelheid

  • February 8, 2011
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

/files/9b10ef8e08/speedtest.JPG 1280x854
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Motivator
  • February 9, 2011
ISP: Nokia Group networks ??

Ben je niet verbonden met één of ander mobiel netwerk ipv met uw vaste internetlijn?

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • February 9, 2011
:):):)

  • February 9, 2011
Beste Ludeco,


een trage verbinding kan van verschillende factoren afhangen: trage draadloze connectie, eventueel andere pc's die met uw modem verbonden zijn, lijnprobleem, beveiligingssoftware, ...

Indien het probleem niet ligt aan uw apparatuur, mag u ons altijd via een privé-mailbericht uw nummer van de lijn bezorgen of onze technische dienst contacteren op 0800/22700.


Mvg

Eva van Belgacom

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 9, 2011
Ben nu met de kabel rechtsstreeks verbonden aan de modem. Er zijn geen andere PC's die momenteel draadloos geconnecteerd zijn. En dit is het resultaat.