Skip to main content

Persoonlijk nummer naar werkgever, wat nu?

  • March 21, 2013
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken




Ik ben al enkele jaren tevreden klant bij Proximus. 5 maanden geleden heb ik echter mijn nummer overgedragen naar

mijn werkgever (ook Proximus-netwerk). Onlangs veranderde ik van werkgever, waardoor het nummer niet meer 'in mijn bezit' is.

Wat kan ik doen om dit nummer opnieuw 'het mijne' te maken?



Graag jullie hulp!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Elsa
  • March 21, 2013
















vraag dit eens aan Eva van Belgacom door


Een privé bericht te sturen

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)










Groetjes, Elsa


PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier


NB:

Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser)



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter