Skip to main content
Vraag

Mijn skynet e-mail adres bestaat niet meer.

Sinds vorige week kon ik geen mails ontvangen op mijn Skynet e-mail adres. Zelf niet met de Proximus web-mail. Geen probleem dacht ik, ik vraag een nieuwe paswoord aan. Ik krijg dan de melding : e-mail adres bestaat niet meer. Dan contact opgenomen met chat helpdesk, na 4 pogingen heb ik het opgegeven (kreeg telkens een andere medewerker die 4 keer opnieuw dezelfde stappen overdeed).

Proximus hoe kunt u me helpen, dit is voor mij een groot probleem. Voor sommige zaken heb ik mijn Skynet e-mail adres nodig om in te loggen!

2 reacties

Mutlie
  • 2029 reacties
  • 21 april 2025

Zorg er in ieder geval voor dat in je → ForumProfiel zoveel mogelijk klantgegevens staan opdat de moderatoren  je direct verder kunnen helpen zonder ze te moeten opvragen. In het veld "Ticket" kun je eventueel nog andere (privé) info - je skynet mailadres - vermelden die enkel zichtbaar is aan Proximus-medewerkers!
Klik als je dat hebt gedaan onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat  dit gebeurd is. 
Wel moet ik erbij zeggen dat de Proximus medewerkers pas morgen terug komen.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 22 april 2025

@MCk1969 Ik zie dat je skynet email adres sinds vandaag terug in dienst zou moeten zijn.