Skip to main content
Beantwoord

wifi booster wordt niet opgezegd

  • 24 februari 2025
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Op 6 februari heb ik via de chat laten weten dat ik de wifi booster wilde opzeggen.

Ik ging een mail krijgen, maar die kwam niet. Ook niet in de spam.

Daarna zag ik in.de app bij “mijn proximus” staan dat ik een label kon printen voor de retour.

 

Op 8/2 opgestuurd en op 11/2 afgeleverd bij proximus.

Toch wordt deze nog altijd aangerekend en.blijft deze ook bij mijn apparaten staan.

 

Via de helpdesk krijg ik geen reactie.

Nog iemand zoiets voor?

Hoe kan.ik dit oplossen?

Beste antwoord door HeidiE

Dag ​@Internetgebruiker de booster staat bij ons intussen als ‘teruggebracht’. De aanrekening die op 01/02/2025 nog gebeurde zal op je volgende factuur automatisch worden rechtgezet. Groetjes, Heidi

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33209 reacties
  • 24 februari 2025

Gewoon afwachten tot morgen als een PX moderator dit voor u natrekt en je kan verder helpen hiermee.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

Dag ​@Internetgebruiker de booster staat bij ons intussen als ‘teruggebracht’. De aanrekening die op 01/02/2025 nog gebeurde zal op je volgende factuur automatisch worden rechtgezet. Groetjes, Heidi


HeidiE schreef:

Dag ​@Internetgebruiker de booster staat bij ons intussen als ‘teruggebracht’. De aanrekening die op 01/02/2025 nog gebeurde zal op je volgende factuur automatisch worden rechtgezet. Groetjes, Heidi

Ok heel fijn. Bedankt voor de snelle reactie.

De booster blijft echter nog steeds staan bij mijn apparaten in de app.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2140 reacties
  • 26 februari 2025

@Internetgebruiker Deze zou normaal ook binnen de  48u moeten verwijdert zijn uit de app.Groetjes,Joel