probleem is begonnen na een bericht van proximus ( i.v.m. authenticatiewijzigingen op 12 okt 2023 ). conform hun instructies heb ik de account settings in mijn thunderbird emailpakket aangepast voor de uitgaande SMPT. Die werkt nu OK . Maar de email ontvangst werkt nu echter niet meer !! (ingesteld op imap.proximus.be, poort 995, SSL en normaal paswoord.) . Ik heb met proximus technische dienst gebeld , maar die weigert verder ondersteuning te geven . Mijn proximus webmail werkt wel in beide richtingen, dus het probleem ligt bij Thunderbird beweren ze, en dat wordt niet door proximus ondersteund (nochtans de proximus website belooft dat dit wel moet kunnen voor “andere” email programma’s) . Heeft er mischien iemand ervaring met Thunderbird en eventueel een oplossing hiervoor kan suggereren ?
Beantwoord
kan geen email ontvangen met Thunderbird
Beste antwoord door dirk moens
Ja , met de nieuwe account kan alles terug zoals ervoor , alleen VEEL beperkter in aantal folders dat ik kan aanmaken … vraagt dus een beetje reorganisatie . bedankt vooralsnog voor de tips en commentaar . dirk .
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.