Fiberklaar heeft meer dan een maand geleden Fiber bij mij thuis geïnstalleerd. Voor de activering door Proximus had ik een afspraak op 25 juli, maar er is niemand komen opdagen. Via telefonische contacten en e-mails ben ik er nog altijd niet in geslaagd om een nieuwe afspraak te krijgen. Een van de medewerkers zei zelfs dat ik voor de activering contact moest opnemen met Fiberklaar. Die hebben mij terugverwezen naar Proximus. Vandaag ontving ik twee mails van Proximus met in de bijlage telkens een wijzigingsaanvraag. In de ene aanvraag stond gewoon mijn huidig contract herhaald. In de tweede stond Fiber erin opgenomen en was de prijs van mijn Flex-abonnement verhoogd met 8 euro. Nochtans was mij in het begin beloofd dat de prijs twee jaar lang niet zou worden verhoogd. Voor alle duidelijkheid: om Fiber te activeren moet er toch iemand langskomen, of gebeurt dat vanop afstand? In het laatste geval had men mij dat ondertussen wel mogen zeggen. In het eerste geval: ik probeer al ruim een maand een afspraak te maken.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.