Skip to main content
Beantwoord

oude skynet mailbox defintief verwijderen

  • 20 augustus 2023
  • 8 reacties
  • 452 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag mijn Skynet mailbox definitief verwijderen. (dus echt dat het niet meer bestaat en dat er ook geen mails meer kunnen worden ontvangen.)
Account:***@skynet.be

Dient dit via jullie te gebeuren?/Kunnen jullie dit voor ons doen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Gertjan.

Beste antwoord door YorickP

@Gertjan P ik heb het nodige gedaan.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 985 reacties
  • 20 augustus 2023

Toch beter het mail adres hier niet openbaar plaatsen maar in uw profiel.


  • Auteur
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2023

Oké, spijtig dat ik mijn post niet gewoon zelf kan aanpassen . Blijkbaar moet ik dat ook zelf vragen aan een moderator. In ieder geval, ik heb het email adres ook in mijn profiel geplaatst. Ik wacht alvast op antwoord op mijn originele vraag. 


Martin
  • 33256 reacties
  • 20 augustus 2023
Gertjan P schreef:

Oké, spijtig dat ik mijn post niet gewoon zelf kan aanpassen . Blijkbaar moet ik dat ook zelf vragen aan een moderator. In ieder geval, ik heb het email adres ook in mijn profiel geplaatst. Ik wacht alvast op antwoord op mijn originele vraag. =>

Gertjan P schreef:

Hallo,

Ik zou graag mijn Skynet mailbox definitief verwijderen. (dus echt dat het niet meer bestaat en dat er ook geen mails meer kunnen worden ontvangen.)
Account: maxxxx09@skynet.be

Dient dit via jullie te gebeuren?/Kunnen jullie dit voor ons doen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Gertjan.

PS: vul ook zoveel mogelijk uw ForumProfiel aan zodat de PX moderatoren morgen je direct kunnen verder helpen
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst. Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

 


  • Auteur
  • 3 reacties
  • 21 augustus 2023

ik hoor het dan wel als ze nog info nodig hebben.


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 67 reacties
  • 25 augustus 2023
Gertjan P schreef:

Oké, spijtig dat ik mijn post niet gewoon zelf kan aanpassen . Blijkbaar moet ik dat ook zelf vragen aan een moderator. In ieder geval, ik heb het email adres ook in mijn profiel geplaatst. Ik wacht alvast op antwoord op mijn originele vraag. 

 Gertjan P,  je kan uw bericht wel zelf aanpassen, rechts onder op de … (3 puntjes) klikken en op bewerken, daarna opslaan, Groetjes Antoon 


  • Auteur
  • 3 reacties
  • 26 augustus 2023

neen hoor. Ik krijg dan alleen 2 opties als ik de originele post wil aanpassen: “link naar reactie” en “melden”. Dit laatste bericht kan ik bijvoorbeeld wel aanpassen zoals je zegt maar mijn eerste post dus niet.

PS: Is het normaal dat ik na een week nog steeds geen antwoord heb van een moderator op mijn originele post?


Martin
  • 33256 reacties
  • 26 augustus 2023

@Gertjan P Je kan je bericht maar binnen een uur aanpassen.

Soms kan het gebeuren dat de reacties langer uitblijven, zijn ook niet constant online op dit publieke forum (ook niet tijdens het weekend). Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij. Maar het gebeurd ook dat er eens een bericht over het hoofd gezien wordt, laat ons hopen dat je maandag meer succes hebt ;-)


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • Antwoord
  • 28 augustus 2023

@Gertjan P ik heb het nodige gedaan.