Net de installatie van Fiber achter de rug bij ons 2e verblijf. Ik zou graag een UDMP achter de BBOX4 willen hangen. Ik zou graag de 10.0.0.1 range willen gebruiken, maar deze is blijkbaar al gereserveerd voor een standaard gastnetwerk via de Internet Box.
Kan ik deze uitschakelen? Ik zie blijkbaar de optie niet …
Oftewel geef ik het gastnetwerk een andere range, of gebruik ik een andere range op m’n UDMP. Voor mij heeft het gastnetwerk op de BBOX4 momenteel geen toegevoegde waarde.
Op aanraden van de technieker, heb ook daarvoor logingegevens ontvangen. Maar inderdaad van zodra je met een Internet Box dien je via IPoE te werken. Momenteel terug thuis, volgend week bekijk ik het verder hoe ik dit configureer met de UDM Pro. Bedankt alvast!
Ondertussen werkt m’n UDM Pro achter de Internet Box op bovenstaande manier. Ik heb juist wat gepruts gehad om het juiste MAC-adres te zoeken van de WAN poort (poort 9) van de UDM Pro, want het correcte MAC-adres stond bij poort 8. Enfin alles werkt. :)
Maar de oorspronkelijke vraag blijft wel. Ik zie geen optie om het gastnetwerk uit te schakelen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid