Ik heb een vraag over een aansluiting - kabels van fiber , in januari 2023 hoorde mijn vader op de jaarvergadering met de syndic die ons gebouw beheert an het appartement gebouw waar hij woont en ook voorzitter van is dat de aansluiting van fiber er aan komt , wanneer juist weet de dossierbeheerster niet , maar er stond al wel een voorbeeld tekening op de website van ons gebouw van de syndic dus zijn ze blijkbaar al komen kijken van Proximus zonder ons hier in te kennen, niet echt leuk , van hoe de kabels op de algemene delen op iedere verdieping gaat ingelegd worden , helemaal langs onze trappen naar boven , in plaats van door de koker waar al onze andere aansluitingen inzitten , niemand van de 7 eigenaars gaat hiermee akkoord , dus mijn vader wil graag dat er iemand langs komt om dit te bespreken , want onze syndic trekt er zich niets van aan, dus ik help mijn vader er dan maar zelf mee verder want ook binnen in ons appartement moeten deze kabels correct worden gelegd want wij hebben net verbouwd , alvast erg bedankt , hopend op een goede oplossing , vriendelijke groeten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.