Wat zal ik blij zijn eerstdaags Telenet te hebben.
Jullie zijn een absolute fucking ramp als provider en een schandvlek voor dit land.
Jullie glasvezel (sinds januari hier bij mij ingeschakeld) is absolute bagger en een hoop regelrechte stront, nog slechter dan voor jullie ‘vezel’.
Niets dan problemen zeker met Pickx Proximus zoals eerder gemeld, geluid en beeld niet synchroon, om de haverklap jullie fucking rode wieltje dat maar blijft draaien wanneer ik tv wil kijken, nu opnieuw Proximus TV niet beschikbaar en andere irriterende tering shit.
Durven jullie nog buiten komen met jullie naam, aub zeg, wat een absolute afgang!
Zelfs met de antenne in de jaren zeventig waren er minder problemen. Doek jullie zelf op aub.
Zodra mijn Telenet bakje hier is geïnstalleerd ga ik jullie kutmodem te lijf met een hamer en waag het niet mij enige kost hiervoor aan te rekenen.
Ja, er bestaan inderdaad ergere dingen in het leven dan dit maar ik betaal voor jullie crap en ik heb er genoeg van, ik moet werken om jullie bagger te betalen.
Vraag
Bedankt Proximus
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.