Sedert gisteren geen internet en geen TV meer. Ledje op de modem staat te knipperen, geen DSL signaal dus. Gebeld naar klantendienst. De automatische afhandeling aan de telefoon doorlopen. Probleem is gekend en zal opgelost worden over 3 (!) dagen… Het weekend komt er aan. Geweldig… Opnieuw gebeld naar klantendienst en operator aan de lijn gekregen. Heb nu wel 1TB gratis mobiele data gekregen (omdat ik dat zelf voorstelde) zodat ik mijn plan kan trekken aangezien ik technisch goed onderlegd ben en weet hoe ik kan tetheren. Tv kijken via het krakkemikkige Pickx dus, met onderbrekingen en mindere beeldkwaliteit. Maar geef toe, mensen (30 jaar klant nota bene) een weekend zonder diensten zetten is not done. Zulke zaken dienen toch asap aangepakt te worden!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.