Skip to main content
Beantwoord

Office 365 mailserver instellingen

  • 13 november 2021
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Nu ik office 365 gebruik lukt het versturen van emails niet meer, ontvangen geen probleem.

Mailadres : @skynet.be

Uitgaande email server : relay.skynet.be (relay.proximus.be werkt ook niet)

Poort 587 , sleutel: STARTTLS

Verificatie vereist aan, aanmelden met behulp van gebruikersnaam en wachtwoord ook.

 

Inloggen proximus mail lukt ook niet, heeft foute gebruikersnaam/wachtwoord op, al zijn deze hetzelfde als op proximus.be en daar lukt het wel. En ja al een nieuw wachtwoord aangemaakt met hetzelfde probleem.

 

Beste antwoord door Michael V

@Dwayne Zou u eens kunnen inloggen bij myproximus en dan volgende stappen doen. 

  1. Producten selecteren
  2. Proximus mail selecteren
  3. Bij wachtwoord aanpassen daar een nieuw wachtwoord ingeven en bevestigen.
  4. Dan naar webmail gaan en daar inloggen met uw mailadres en het net gekozen wachtwoord.

Als u deze stappen hebt gedaan zou het moeten werken. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 16 november 2021

@Dwayne Lukt het wel via de webmail? 


  • Apprentice
  • 16 november 2021

Nee hier krijg ik constant de melding dat gebruikersnaam en of wachtwoord verkeerd is, inloggen met hetzelfde lukt wel op my proximus maar niet op de mail. En al wachtwoord veranderd met zelfde probleem


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 25 november 2021

@Dwayne Zou u eens kunnen inloggen bij myproximus en dan volgende stappen doen. 

  1. Producten selecteren
  2. Proximus mail selecteren
  3. Bij wachtwoord aanpassen daar een nieuw wachtwoord ingeven en bevestigen.
  4. Dan naar webmail gaan en daar inloggen met uw mailadres en het net gekozen wachtwoord.

Als u deze stappen hebt gedaan zou het moeten werken. 


Reageer