Sedert zaterdag 19/06 valt internetverbinding enkele keren per dag volledig weg. TV beeld geeft eveneens storting.
Woensdag 23/06 gedurende 2 uur Proximus-techniekers over de vloer gehad die heel mijn binneninstallatie in twijfel trekken (PLC-adapters enz). Modem vervangen, andere decoder getest.
Toevallig net voor hun vertrek alles stabiel. Storting op TV zou ‘normaal’ zijn. Vreemd voor 19/06 nooit last gehad van internet dat wegviel of stortingen op TV.
Nieuwe interventie gevraagd. Op moment van inbellen dienst storting krijg ik een bandje te horen dat er problemen zijn op de lijn. Via omweg toch medewerker aan de lijn gehad die besluit opnieuw technieker langs te sturen maar er meteen bij zegt dat er bij mij in de buurt gelijkaardige problemen zijn. Vrijdag 25/06 annuleert technieker zijn interventie wegens het probleem niet aan mijn installie ligt maar zich in een verbindingskast op straat zou bevinden. Zaterdag of zondag zou het opgelost zijn. We zijn vandaag DINSDAG en er is nog niets opgelost. Waarop wachten jullie Proximus? Schande!
Vraag
Herstelling internetverbinding
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.