Skip to main content
Beantwoord

Mailbox verwijderen


Geachte,
Ik zou graag twee mailboxen sluiten. Kan u me via pm antwoorden?
Met vriendelijke groeten en dank,
Andrea Cornand

Beste antwoord door Charlotte.D

Hey Martin, je kan deze deactiveren of je kan inderdaad de alias verwijderen. Als deze 6 maanden niet gebruikt wordt komt deze automatisch inactief of wij kunnen deze (als wij bovenstaande gegevens krijgen) gaan sluiten 😉
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

20 reacties

Martin
  • 33256 reacties
  • 13 juli 2019
Dit zal pas maandag zijn dat er iemand van Proximus zelf op het forum terug langskomt om je hierbij verder te helpen.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 15 juli 2019
Dag Andrea, via MyProximus kan je deze zelf verwijderen.
Indien dit niet lukt, mag je mij gerust een privé bericht sturen, als je mij de emailadressen doorgeeft + de controlegegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode van een factuur die max. 4 maanden oud is, kan ik het nodige voor je doen.

Grtjs

Charlotte

Martin
  • 33256 reacties
  • 15 juli 2019
Is dit dan onlangs veranderd Charlotte,
want je kon bij mijn weten alleen mailadressen die gekoppeld zijn aan je mailbox verwijderen maar de mailbox zelf kon je niet verwijderen

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2019
Hey Martin, je kan deze deactiveren of je kan inderdaad de alias verwijderen. Als deze 6 maanden niet gebruikt wordt komt deze automatisch inactief of wij kunnen deze (als wij bovenstaande gegevens krijgen) gaan sluiten 😉

  • Auteur
  • 45 reacties
  • 26 juli 2019
Oké top, ik heb een pm gestuurd.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 februari 2020

Ik heb een gratis mailbox en wil deze graag laten verwijderen of op zijn minst alle aliassen laten verwijderen. Via myproximus kan ik niet op de mailbox, want is een gratis e-mailbox. Dus kan ik de aliassen ook niet verwijderen. Wie van proximus kan mij helpen? Alvast bedankt!


Martin
  • 33256 reacties
  • 9 februari 2020

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 februari 2020

Beste, dank u voor de info. Maar het betreft hier om een gratis mailbox. Ooit gratis kunnen aanmaken bij een GSM-abonnement. Maar een mailbox werd plots niet meer ondersteund voor enkel een GSM-product, met als gevolg dat hij verdween uit myproximus. 
Kon de mailbox eerst wel nog beheren via de instellingen van de mailbox zelf, maar nu kan dit proces enkel via de myproximus gebeuren. Een jaar geleden heb ik hier een topic aangemaakt. (https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/mailbox-kan-niet-beheren-via-myproximus-43648 -)
Community Manager Charlotte.D had in mijn plaats dan zelf mijn aliassen aangemaakt.

Nu wil ik de mailbox, of op zijn minst de aliassen verwijderen, zodat ik mijn aliassen kan hergebruiken in de myproximus account.
Groeten


Martin
  • 33256 reacties
  • 9 februari 2020

Morgen als de Prox medewerkers hier terug langskomen op het forum; zullen ze dit zeker voor u kunnen fixen.


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 10 februari 2020

@Johnny B Kan je mij een privé bericht sturen met de gegevens van je mailbox + het klantennummer van de vaste internetverbinding.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 14 augustus 2020

Ik wil geen aliassen verwijderen (is al gebeurd).
ik wil mailboxen uit mijn account verwijderen, of loskoppelen van mijn account.

Dat kunnen we blijkbaar nog niet zelf en binnen proximus hebben er daar weinig kaas van gegeten, (de chat wordt bij die vraag nogal brutaal afgesloten)

ik ben ook niet de eerste die dat vraagt graag een persoon binnen proximus die dat kan

 


Martin
  • 33256 reacties
  • 14 augustus 2020

Ter info: Als je de aliassen al verwijderd hebt loop je de kans dat ondertussen al iemand anders deze alias kiest, als is de kan wel klein, maar het valt soms voor :wink:

In feite zou proximus gewoon je mailbox moeten loskoppelen met de aliassen die daaraan verbonden zijn om ze dan aan een nieuw account te koppelen.


Martin
  • 33256 reacties
  • 14 augustus 2020

PS: nu ben ik mij aan het afvragen of er geen mogelijkheid bestaat om eerst een nieuw account te maken en dan bv erna de mailboxen laten loskoppelen door Proximus.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • 14 augustus 2020

@ann1962 gaat het om de 2 mailboxen zonder aliassen die verwijderd moeten worden? 

Dan kijk ik om ze te sluiten.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 augustus 2020

Klopt die twee mogen verwijderd  worden dus deze:

mc193798@proximus.be
mc193799@proximus.be

laat maar weten wanneer je dit gedaan hebt

 


Martin
  • 33256 reacties
  • 16 augustus 2020

Ter info: maandag komen ze pas terug langs op het forum hier


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • 17 augustus 2020

@ann1962 Ze zijn verwijderd. Kan u eens controlleren of u ze nog ziet.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 november 2020
  •    

    Beste Proximus,

    Yorick is verdwenen of antwoord niet  kan iemand
    deze twee mailboxen verwijderen aub?
    mc099786@proximus.be
    mc109380@proximus.be

    alvast bedankt


Martin
  • 33256 reacties
  • 8 november 2020

zal voor maandag zijn als de mensen van Pro⌘ zelf hier terug langskomen.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • 9 november 2020

@ann1962 

De 2 bijkomende mailboxen zijn ook gesloten.