Een probleem met de nieuwe TV app in iOS en in 4G? Volg deze gids
Wanneer u via WIFI kunt streamen met de nieuwe Proximus TV app, maar niet via Mobiele Data/4G, dan is dat waarschijnlijk omwille van de Location Permission. Om Mobiele Data te kunnen streamen, moet de applicatie toegang hebben tot uw locatie om er zeker van te zijn dat u zich in Europa bevindt. Als u problemen hebt, kunt u de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen: 1. De applicatie verwijderen 2. Installeer de app opnieuw 3. Verbreek de verbinding met WIFI om zo te verbinden met Mobiele Date/4G 4. Open de applicatie en log in 5. Wacht tot de startpagina volledig geladen is, dit zou er zo moeten uitzien: Volledig geladen betekent dat de categorieën ‘Nu op TV’ en ‘Mijn Opnames’ allebei inhoud bevatten. 6. Klik op een item in de ‘Nu op TV’ lijst om te beginnen met streamen op 4G. 7. Als u Locatie Diensten niet op uw iOS-apparaat of of op de applicatie heeft geactiveerd, krijgt het scherm met de vereiste toestemming waarin wordt uitgelegd waarom we uw locatie nodig hebben: Kl