Vraag

tv decoder opzeggen

  • 6 May 2023
  • 3 reacties
  • 359 Bekeken

Kan ik mijn decoder opzeggen zonder dat mijn extra tv opties komen te vervallen en zo ja hoe ?

 

Gr Jonas 


3 reacties

ter info: via http://myproximus.be  > producten  en naar beneden scrollen kan je kiezen voor abonnement opzeggen, waar je kunt kiezen om niet alles op te zeggen en te specifiëren wat je juist wilt opzeggen. (Wel geen TV opties zonder Basis TV  in je packet)

Ter bijkomende info: als je bv een flex pack hebt zit er al default de huur in van één decoder dus als je bv  deze opzegt verandert dit niks aan je pack/packprijs, aangezien je alleen je decoder opzegt en niks aan het het pack verder veranderd.

Als het om een bijkomende 2de of 3de decoder gaat, gaat de huur van deze opgezegde decoder wel af van je packprijs.

PS: pas maandag komen de PX moderatoren hier terug langs op het forum, je kunt wel bellen naar 080022800 of bv chatten vandaag met iemand van proximus : Contacteer ons | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

Cfr Martin

&  hoe gaat u naar uw “extra TV opties” ** kijken zonder decoder (tenzij u er nu of eerdere in huur hebt of over een eigen gekochte decoderof een  eigen Apple gekochte TV box beschikt)

** extra TV opties worden vermoed ik niet afzonderlijk aangeboden (t.t.z. zonder “het TV basis pakket”)

Reputatie 7
Badge +3

@Jonas Moermans 

Graag je klantgegevens invullen in je forumprofiel als je nog hulp nodig hebt.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groetjes

Tina

Reageer