Vraag

fout 50

  • 7 March 2022
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een aantal uur dat ik mijn 4g niet kan gebruiken en ik kan ook geen briechten versturen door "fout 50" maar ik kan wel nog ontvangen kan iemand mij misschien helpen 


2 reacties

Open de sms-instellingen in de standaard sms-app van je gsm en kijk na of het nummer +32 475 16 16 16 staat ingesteld als sms-centrale.
Indien nodig kun je de handleiding van je toestel raadplegen.

eventueel kan je uw sim in een andere toestel proberen 

Reputatie 7
Badge +3

@Jefke 700 Online Support | Krijg hulp met je apparaat | Proximus

Via deze link kan je de instellingen van je toestel nakijken. Mocht je nog verdere hulp nodig hebben, vul dan even je klantgegevens aan in jouw profiel hier op het forum en geef dan zeker een seintje.

Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Reageer