Fiber beschikbaar bij u thuis ?

  • 23 April 2021
  • 30 reacties
  • 1252 Bekeken
Fiber beschikbaar bij u thuis ?

Toon eerste bericht

30 reacties

Jaja, weet ik al lang, maar dan word ik weer omgeleid naar de in de topic aangehaalde link, die me zegt dat mijn adres niet bestaat. Wel een beetje verbazend als je daar al meer dan 30 jaar woont. 

Als je een tool/ link promoot, zou men er tenminste voor kunnen zorgen dat die ook werkt, nee??? Dat was de betekenis van mijn ironische commentaar.

 

dat is met vdsl koperlijn ook nog soms het geval dat er een fout in hun database zit als die opvraagt.

En kun je het ook niet zien dat er glasvezel aanwezig is als je kijkt op http://proximus.be/internetsnelheid 

Aangezien ze ons huidig adres, waar fiber al aangelegd is/wordt en waar we al meer dan 30 jaar wonen, als 'niet geldig' of 'onbestaand' beschouwen, voel ik toch enige scepsis over de betrouwbaarheid van deze tool/site/link over de beschikbaarheid van fiber bij ons. 😇 (Onze syndicus heeft trouwens al lang, op aanvraag van de meerderheid van ons, de eigenaars, zijn akkoord moeten geven 😏.)

FYI: Wat je als syndicus zou moeten weten i.v.m. fiber | Proximus

Fiber voor syndicus | Proximus

Proximus_Fiber_Syndicus

Ik krijg deze melding: 

Fiber is beschikbaar in je straat!

Maar je syndicus heeft nog geen toestemming gegeven voor de installatie binnen je gebouw.

Weet hem te overtuigen want zonder zijn akkoord kan Proximus geen werken uitvoeren in je technische ruimte.

 

Wat kan ik mijn syndicus best aanbevelen? Wat staat hem te doen? Wat kost het? Welke stappen zou hij moeten ondernemen?

 

Reageer