Ik heb recent mijn contract van proximus over genomen met mijn bedrijf. Wat betekent dat ik dus ook een nieuw klantennummer toegewezen kreeg. Het telefoonnummer is nog hetzelfde maar ik heb geen toegang meer tot het oude klantennummer en dus ook niet de oudere facturen en details. Ik wil graag de belgeschiedenis van mijn gsmnummer opvragen sinds 1 januari 2023. Het logbestand van mijn gsm houdt slechts 500 oproepen bij en ik bel heel wat voor mijn werk.
Lang verhaal kort, ik ben sinds januari bezig met Luminus omtrent hun tarieven. Er is een klacht lopende bij de ombudsdienst energie. Hun antwoord naar de ombudsdienst was doodleuk dat ik hen niet gecontacteerd heb. Ik heb hen zo vaak gebeld omdat problemen bleven aanslepen, pas vanaf maart alles op mail beginnen plaatsen omdat ik aanvoelde dat er iets niet klopte. Nochtans ook blijven bellen met de klantendienst. Vandaar dat ik deze oproepgeschiedenis naar hun klantendienst wil kunnen aantonen.
Kan ik dit op de een of andere manier opvragen?