Beantwoord

Belgeschiedenis oud klantennummer opvragen

  • 10 December 2023
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb recent mijn contract van proximus over genomen met mijn bedrijf. Wat betekent dat ik dus ook een nieuw klantennummer toegewezen kreeg. Het telefoonnummer is nog hetzelfde maar ik heb geen toegang meer tot het oude klantennummer en dus ook niet de oudere facturen en details. Ik wil graag de belgeschiedenis van mijn gsmnummer opvragen sinds 1 januari 2023. Het logbestand van mijn gsm houdt slechts 500 oproepen bij en ik bel heel wat voor mijn werk.

 

Lang verhaal kort, ik ben sinds januari bezig met Luminus omtrent hun tarieven. Er is een klacht lopende bij de ombudsdienst energie. Hun antwoord naar de ombudsdienst was doodleuk dat ik hen niet gecontacteerd heb. Ik heb hen zo vaak gebeld omdat problemen bleven aanslepen, pas vanaf maart alles op mail beginnen plaatsen omdat ik aanvoelde dat er iets niet klopte. Nochtans ook blijven bellen met de klantendienst. Vandaar dat ik deze oproepgeschiedenis naar hun klantendienst wil kunnen aantonen.

 

Kan ik dit op de een of andere manier opvragen?

icon

Beste antwoord door Joel M 15 December 2023, 09:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat Proximus moderatoren op dir publieke forum mogelijks vanaf maandag één en ander voor u op basis van uw oud klantnr zouden kunnen opvragen (bv. gedetailleerde facturen met info over gebelde nummers en gesprekstijden voor de laatste 6 maanden, eventueel/misschien langer)

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dgyre vul je de oude en nieuwe klantnummer aan bij je klantprofiel?

Hey

 

Ik heb mijn profiel aangevuld. Het oude klantnummer staat in het veld ‘ticket’.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Dgyre 

Onder het oude klantennummer  (Bieke.. ?? ) kan ik niks meer terugvinden

ik vind nog een ander klantennr ook op jouw naam… zie ook ticket forum profiel, met ook 2 gsm’s? 

Onder het nieuwe klantennummer staan 2 mobiles met zelfde abonnement: over welke gsm gaat het aub?

belde je het 078 nr van Luminus? 

groeten

Tina

Hey

 

Klopt dat het 2 gsmnummers zijn en het 078 nummer van Luminus klopt ook.

 

Mijn gsmnummer eindigt op 978. Het gaat over het klantennummer die op mijn naam staat. 

Reputatie 7
Badge +3

@Dgyre Ik heb dossier 53715863 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Zij gaan nakijken wat nog mogelijk is en ndien zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Reageer