Beantwoord

Afstandsbediening TV decoder V7

  • 18 May 2024
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 103 reacties

Zopas de V7 decoder ontvangen en geïnstalleerd.

Even alle knoppen van de afstandsbediening getest.

  1. Wanneer ik op de Netflix knop gedrukt heb vind ik niet hoe ik kan terugkeren, de TV blijft hardnekkig op Netflix staan.
  2. Wanneer ik op de onderschriften knop gedrukt heb zie ik op alle zenders onderschriften maar ik vind ook niet hoe ik die terug kan uitzetten.

Op welke manier raak ik daar uit?

 

icon

Beste antwoord door Mutlie 18 May 2024, 18:44

Bekijk origineel

5 reacties

Ik kan op dit ogenblik niet aan mijn tv/decoder/afstandsbediening dus even uit het hoofd.

  1. kan je niet uit Netflix met de terug-knop, boven de volumeregening de pijl naar links?
  2. de “sub” knop? die werkt bij mij niet. Of af en toe en dan puur toevallig. Je kan met de “OK” knop en dan uiterst rechts (de ronde knop rond “OK” gebruiken om te navigeren) heb je onderschriften. Navigeer dan naar “uit” en de terug-knop
    De volledige uitleg is
     

     


 

Reputatie 2
Badge

Heel erg bedankt voor jouw reactie, Patrick, dit ga ik morgen proberen en meld je dan het resultaat. 

Het interesseert me ook te vernemen waarvandaan die handleiding afkomstig is.

Met vriendelijke groet.

@user 

FYI: Pickx - Gebruikersgids (proximus.be)

Reputatie 2
Badge

@Mutlie : Dank zij jouw hulp heb ik alles kunnen oplossen. 

@Martin : Bedankt voor de verwijzing naar de handleiding. Die heb ik helemaal doorgenomen (maar er toch niet in gevonden hoe je de onderschriften kunt uitzetten?)

In de handleiding even de opsomming links naar beneden scrollen is het makkelijkst omiets terug te vinden, zoals de ondertitels. (het werkt niet altijd perfect)

 


Wanneer je in het menu “ondertitels” bent staat er normaal een optie “uit”. Selecteer en keer terug met de pijl naar links. Dan zouden de onderschriften niet meer mogen getoond worden.
 

Reageer