Skip to main content

Sms ticket De Lijn

  • October 10, 2015
  • 3 reacties
  • 2590 Bekeken

walter_065
Forum|alt.badge.img
Ik wou deze week een ticket kopen op de bus van de lijn , maar dat lukte niet , kreeg telkens een bericht dat mijn bel tegoed niet toereikend is ? ik heb een abonnement smart +15 , hoe komt het dan dat het niet lukt ?




Mvg


walter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • October 11, 2015
Misschien eens de vraag stellen door te bellen op het gratis nummer 6000

  • October 12, 2015
Beste Walter,
Kan u ons uw nummer via privé-bericht doorgeven?
Dan kunnen we de opties op de sim kaart eens grondig nakijken en onderzoeken wat de reden is waarom je geen ticket voor De Lijn kan kopen via sms.
Met vriendelijke groeten,
MR

walter_065
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 12, 2015
Beste,


Ik heb intussen naar de 6000 gebeld , een medewerker zou het in orde maken , blijkbaar was het nr geblokkeerd om betaal sms te versturen , ik zal afwachten of het deze week wel lukt.


met dank


Mijn ge


nr : 0473832981


Mvg