Skip to main content
Vraag

Loop update Proximus tv app en "oude versie"

  • 7 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

Ik heb de oude versie van de Proximus tv app (juni 2018) verwijderd en in de AppStore de nieuwere app van 30 juli gedownload. Het icoontje op de iPad is weer het oude, van voor de "duivelse" versie voor het WK. Wanneer ik de vers gedownloade app open, krijg ik de melding dat ik nog een oude versie heb. "We nodigen u uit de nieuwe versie te downloaden" met een OK -knop, maar die doet niets wat op een download lijkt. De app sluit, ik kom weer in de AppStore terecht, waar ik geen andere versies vind dan die van 30 juli. Nogmaals de app verwijderd, toestel uitgeschakeld, weer ingeschakelden ieuwe app gedownload. Weer hetzelfde verhaal: u heeft een oude versie, gelieve de nieuwe te downloaden. Zo draai ik al de hele tijd in hetzelfde kringetje.

5 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 7 augustus 2018
Katja_04

Je mag me via volgende link je My Proximus login doorsturen.

Groeten Geert

Ik heb hetzelfde probleem. Maar de link hierboven werkt niet voor mij

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 7 augustus 2018
Hallo Bart,

Je mag via deze link je my proximus account eveneens doorsturen

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 augustus 2018
Ik heb ook dit probleem! Ik blijf de melding krijgen dat ik een oude versie heb, terwijl ik net een update gedaan heb, zowel op gsm als ipad..

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 8 augustus 2018
Stuur via dezelfde link je login gerust even door, Magali1.

Reageer