Skip to main content
Beantwoord

Omschakelen abonnement

  • 4 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

  • Apprentice
  • 7 reacties
Goede avond,

Via "my proximus" is het niet mogelijk om een bestaand abonnement te veranderen naar een ander .
Wil het abonnement van de zoon overzetten van mobilus S naar Epic story's
Kan ik het via het forum laten veranderen?

Alvast bedankt ,

Ed

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Eddy, je kan hiervoor best contact opnemen met ons Epic team zelf. Je kan hen bereiken via klant gaat naar www.proximus.be/makeitepic of stuur een bericht op https://m.me/proximusepic Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • Antwoord
  • 6 augustus 2018
Beste Eddy, je kan hiervoor best contact opnemen met ons Epic team zelf. Je kan hen bereiken via klant gaat naar www.proximus.be/makeitepic of stuur een bericht op https://m.me/proximusepic Groetjes Freya