Vandaag plots opgebeld door jullie, dat de postbode eindelijk de 4K TV zou leveren, en ik kreeg alsook een track 'n trace code van BPost om het pakket te volgen. De zoveelste fout was 'rechtgezet' en kreeg nogmaals excuses;
Voor de 5de maal in 6 weken neem ik onbetaald verlof om het pakket te ontvangen. En deze keer heb ik effectief iets ontvangen! Een doosje met een simkaartje! !
Alweer geen TV!!? Ik heb al mijn geld terug geeist, klacht ingediend, talloze keren heen en weer gebeld, voorgesteld die zelf op te pikken en nog lukt het niet ..
Er is voor de zoveelste keer een dossier aangemaakt, ik zou toch graag opgebeld worden door iemand die hier wat meer verantwoordelijkheid over heeft en die me echt helpt.
Beantwoord
Is dit een flauwe grap?
Beste antwoord door Maezie
Beste mensen,
De TV is zopas aangekomen op het afhaalpunt. De klacht bij TestAankoop heeft geholpen. Bedankt.
Bekijk origineelDe TV is zopas aangekomen op het afhaalpunt. De klacht bij TestAankoop heeft geholpen. Bedankt.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.