Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
Dat kan zowel aan Proximus liggen maar even goed ook aan De Lijn, indien dat laatste zou dat de eerste keer niet zijn want bij De Lijn loopt soms alles in het honderd wat hun informatica betreft.
Dag Lucky, kan je eens kijken of de dienst 'M-Pay', actief staat in je MyProximus? Je kan dit controleren via: Mijn Producten (kies je GSM abonnement) => Diensten => Proximus M-Pay.
Hier kan je deze ook activeren, mocht deze nog niet actief staan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.