Skip to main content
Beantwoord

Tuttimus

  • 18 januari 2018
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Ik word al 3 dagen van kastje naar muurtje gestuurd ivm promotie lg tv
Zit al 3 dagen te wachten op mijn tv...volgens dynalogic was ik niet thuis dus is mijn levering geannuleerd, bel naar proximus die zeggen dat dit niet waar is...bel terug naar dynalogic die zeggen dat ze niks kunnen doen voor mij tot zolang de levering op annulatie staat! 6 medewerkers al aan de lijn had allemaal vertellen ze iets anders!

Beste antwoord door KoenN

Dag Kimmie,


Er is een dossier (32564530) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze is zal je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten
Koen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2018
Dag Kimmie,


Er is een dossier (32564530) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze is zal je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer