Skip to main content
Vraag

aanpassen opmaak datum factuur


Beste,

 

Ik heb reeds een aantal maar gevraagd via de klantendienst om mijn datum van opmaak van de factuur te wijzigen naar de 10de van de maand of later. 
 

Dit werd mij vorige maand nog bevestigd. Maar nu krijg ik opnieuw mijn factuur veel te vroeg. Wat dus een probleem geeft om tijdig te betalen (Datum uitbetaling loon).

 

Kunnen jullie dit eventueel aanpassen nu?

Martin
  • 27 maart 2025

Ter info:

dit was het vorig antwoord van proximus moderator HeidiE → wijziging vervaldatum | Proximus Forum

Dus gewoon verder de reactie afwachten als de PX moderatoren morgen terug langskomen op het forum.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 28 maart 2025

@RobGeu Op welke datum wenst u telkens de rekening te betalen.Dan kijk ik na wat de mogelijkheden zijn.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 28 maart 2025

Beste,

 

indien het mogelijk is rond de 25ste van de maand.

 

mvg


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 28 maart 2025

@RobGeu Ik heb hiervoor dossier 56400549 aangemaakt en doorgestuurd naar de financiële dienst.Zij gaan nakijken als er hiervoor mogelijkheden zijn.We houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel