Skip to main content
Vraag

laatste stap om binnenshuis gebruik te kunnen maken van fiber ?

• 15 maart 2025
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Goedemiddag,

Een tijd geleden werden bij ons in de straat fiberkabels aangelegd door Fiberklaar.

Vorige dinsdag werd ik door Proximus gebeld dat er binnenshuis nog een technische stap moest gebeuren zodat ik gebruik kan maken van het fibernetwerk. Er werd toen afgesproken om begin april donderdag of vrijdag een Proximus-technieker te sturen en dat ik hiervan een mail ter bevestigiging zou krijgen. Toen ik 's avonds thuis kwam, had ik geen mail ontvangen.

Op woensdag had ik een gemiste oproep, die blijkbaar ook van Proximus kwam. Ik ben die dag ook

niet meer teruggebeld. Toen ik 's avonds terugkwam, zaten er 2 mails van Proximus in mijn mailbox. 1 mail met als ontwerp 'bevestiging van je verhuis' en de andere 'Belangrijk: je installatieafspraak is bevestigd', waarin een afspraak werd vastgelegd voor 28 maart tussen 12u30 en 17u

Wat de eerste mail betreft : Ik ga helemaal niet verhuizen en weet dus niet waarom jullie mij een mail sturen om mijn verhuis te bevestigen ?

Wat de mail betreft waarin de installatieafspraak bevestigd is, vermoed ik dat dit gaat over het technische stap die nog door Proximus gedaan moet worden zodat ik gebruik kan maken van het fibernetwerk (indien ik dit zou willen) en dit niet betekent dat ik ineens een fiber-abonnement zou hebben.

Kunnen jullie dit bevestigen en ook bevestigen dat deze technische interventie gratis is en er niets voor zal worden aangerekend ?

Alvast bedankt

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 17 maart 2025

@Raenafel Het adres dat ik in uw profile bij tickets heb gezet , dat is uw huidig adres verondestel ik(is dus geen verhuis).De afspraak voor Technieker voor Fiber Multi gig is inderdaad voorzien op 28/03/2025.Dit tussen 12u30en 17u.Installatie is gratis.Groetjes,Joel

Reageer