Goedemiddag,
Een tijd geleden werden bij ons in de straat fiberkabels aangelegd door Fiberklaar.
Vorige dinsdag werd ik door Proximus gebeld dat er binnenshuis nog een technische stap moest gebeuren zodat ik gebruik kan maken van het fibernetwerk. Er werd toen afgesproken om begin april donderdag of vrijdag een Proximus-technieker te sturen en dat ik hiervan een mail ter bevestigiging zou krijgen. Toen ik 's avonds thuis kwam, had ik geen mail ontvangen.
Op woensdag had ik een gemiste oproep, die blijkbaar ook van Proximus kwam. Ik ben die dag ook
niet meer teruggebeld. Toen ik 's avonds terugkwam, zaten er 2 mails van Proximus in mijn mailbox. 1 mail met als ontwerp 'bevestiging van je verhuis' en de andere 'Belangrijk: je installatieafspraak is bevestigd', waarin een afspraak werd vastgelegd voor 28 maart tussen 12u30 en 17u
Wat de eerste mail betreft : Ik ga helemaal niet verhuizen en weet dus niet waarom jullie mij een mail sturen om mijn verhuis te bevestigen ?
Wat de mail betreft waarin de installatieafspraak bevestigd is, vermoed ik dat dit gaat over het technische stap die nog door Proximus gedaan moet worden zodat ik gebruik kan maken van het fibernetwerk (indien ik dit zou willen) en dit niet betekent dat ik ineens een fiber-abonnement zou hebben.
Kunnen jullie dit bevestigen en ook bevestigen dat deze technische interventie gratis is en er niets voor zal worden aangerekend ?
Alvast bedankt