Skip to main content
Vraag

BBox 4 broadband lampje rood

  • 26 februari 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Beste,

Al van 12/02 hebben we geen internet thuis. We hebben de technische dienst meermaals gebeld, niet veel dat ze vanop afstand konden doen, ze zagen wel dat er geen verbinding was met de internetlijn (vDSL). Na meermals de BBox 4 handmatig te resetten krijgen we nog steeds geen internet verbinding (‘internet’ lichtje blijft rood), de andere lichtjes van ‘phone’ en ‘wi-fi’ geven wel blauw licht. De TV werkt ook niet omwille van de twee die hand in hand werken.

Wat moeten we juist doen? Kunnen we hiervoor gecompenseerd worden?

 

Alvast bedankt!

1 reactie

Martin
  • 33205 reacties
  • 26 februari 2025

In afwachting van verder onderzoek van een PX moderator :

Zal er hoogstwaarschijnlijk een technieker aan te pas komen.

Wat compensatie betreft dit wordt pas bepaald op het moment dat het probleem ook opgelost werd.


Reageer