Ik plan niet graag veel vooraf en heb nog 2 filmcodes voor Kinepolis in mijn bezit. Nu de film ”Paddington 3" uit is, wou ik hiervan graag 1 code gebruiken voor deze film morgennamiddag (én omdat ik toevallig in de buurt van Kinepolis moet zijn; ik woon niet nabij Kinepolis en heb geen wagen, dus ben 1,5 uur onderweg met openbaar vervoer). De codes zijn geldig tot 30.06.25 (door mij vorig jaar gevalideerd) en dit staat duidelijk zo aangegeven op ’My Proximus voordelen’. Doch als ik de code ingeef op de website van Kinepolis (volgens de instructies), komt er dat deze code reeds vervallen is sinds 20.12.24?! Dus ik zal morgen tot mijn grote spijt toch niet naar de film kunnen gaan (terwijl mijn andere afspraak nabij Kinepolis wel doorgaat). Typisch Proximus!
Kunnen jullie mij 2 alternatieve codes sturen die wel bruikbaar zijn, ofwel contact opnemen met Kinepolis om mijn code(s) toch (al dan niet online) te aanvaarden? (En ik lees hier gelijkaardige meldingen, dus ben niet de enige. Sommige meldingen dateren zelfs van jaren geleden; altijd het zelfde probleem doch het blijft zich herhalen.) Ik zou morgennamiddag zelf met mijn code(s) bij Kinepolis kunnen langsgaan, maar ik denk dat men daar geen begrip zal hebben. Ik kan wel foto’s voorleggen van o.m. de berichten van Proximus op jullie website (om de geldigheid aan te tonen enz). Als op jullie website staat: ’geldig tot en met 30.06.25’, mag men die niet al op 20.12.24 vervallen verklaren (zonder eerdere waarschuwing)!