Skip to main content
Vraag

Herroepingsformulier adress foutmelding

  • 4 februari 2025
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Since vrijdag vorig week will ik een bestelling anuleren via de Herroepingsformulier maar het werkt niet. Altijd als ik op stap 2 gaat zet mijn adress in krijg ik een melding dat mijn adress ongelig is. 

D

 

Heb een E-mail gestuurd en het probleem tegen hun uitgelegd ze moesten ook terug bellen maar heb gewoon een E-mail gekregen met een atwoord van :  dat ik op Herroepingsformulier moet het anuleren 😅

ben naar de winkel zelf gegaan of zij mij daar gaan helpen, totaal niks

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 4 februari 2025

@ReneGR 

Beste,

t spijt me dat het niet loopt zoals gewenst.

Vul je je forumprofiel verder aan?  Dan kunnen we alles nakijken.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg

Tina