Skip to main content
Vraag

wijziging vervaldatum

  • 5 november 2024
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Beste,

 

Ik heb reeds een aantal maar gevraagd via de klantendienst om mijn datum van factuur te wijzigen naar de 10de van de maand. 
 

Dit werd mij vorige maand nog bevestigd. Maar nu krijg ik opnieuw mijn factuur veel te vroeg. Wat dus een probleem geeft om tijdig te betalen (Datum uitbetaling loon).

 

Kunnen jullie dit eventueel aanpassen nu?

 

En wat met de factuur van deze maand?

 

Alvast bedankt.

 

 

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2516 reacties
  • 6 november 2024

Dag @RobGeu vervaldatum van je meest recente aanrekening is 17/11/2024 - dat is na de 10de, zoals gevraagd. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 november 2024

Beste@HeidiE.

 

Ik bedoelde de opmaakdatum van de factuur. Zodat de vervaldatum een 5 tal dagen opschuift.

 

Mijn excuses voor de verwarring.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 november 2024
HeidiE schreef:

Dag @RobGeu vervaldatum van je meest recente aanrekening is 17/11/2024 - dat is na de 10de, zoals gevraagd. Groetjes, Heidi

Beste@HeidiE.

 

Ik bedoelde de opmaakdatum van de factuur. Zodat de vervaldatum een 5 tal dagen opschuift.

 

Mijn excuses voor de verwarring.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2516 reacties
  • 6 november 2024

@RobGeu Zolang het afbetalingsplan loopt kunnen wij niets aanpassen. 


Reageer