Skip to main content
Vraag

Bedrijfsinformatie invullen lukt niet

  • 17 september 2024
  • 15 reacties
  • 749 Bekeken

Bij de pre-order lukt het me niet de ondernemingsvorm te selecteren.

ik krijg geen dropdown menu te zien

15 reacties

Mutlie
  • 2000 reacties
  • 17 september 2024

Waar lukt dit niet?
 

Als dit in MyProximus-app is zou je kunnen schudden met je smartphonen en zo rechtstreeks kunnen het probleem melden.

Is je forumprofiel aangevuld? Dan kunnen de moderatoren eventueel ingrijpen.
Plaats je gegevens in je forumprofiel  terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” en meld hier dat het is gebeurd.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 september 2024

Ik heb net hetzelfde probleem, dit is een prefil waar bedrijfstype niet selecteerbaar blijkt.

 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 september 2024

Dit is zeer vervelend, al veel tijd mee verloren.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 september 2024

Dit is trouwens op de website.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 september 2024

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 september 2024

@CoreyV @thomasvermeiren Toevallig een oplossing gevonden? Want ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Alvast bedankt!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 18 september 2024

@thomasvermeiren @CoreyV @LesleyT ‘t is doorgegeven aan de betrokken dienst, we wachten op feedback!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 18 september 2024

En er is een workaround, er wordt gevraagd om het cachegeheugen en cookies te wissen en opnieuw te proberen:

 

Laten jullie weten of dit lukt?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 september 2024

Nu heb ik het probleem dat mijn id kaart eerst geaccepteerd wordt en bij het doorklikken opeens niet meer correct is


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 oktober 2024

Is hier al een oplossing voor?

Cache & cookies + Incognito werkt niet bij mij.

ik krijg hetzelfde probleem….. dus ik kan mijn bestelling niet plaatsen.

Alvast bedankt.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2024

Lukt hier ook niet jammer genoeg… Ook niet in incognito en met wissen cookies etc...


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 februari 2025

Nog steeds hetzelfde probleem....


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 17 februari 2025

@Geoffrey E Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Gelieve in het kort ook wat uitleg te geven wat precies het probleem is.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 februari 2025

hier werkt de dropdown ook niet. Heel vervelend vooral omdat de mobiele app ook al niet werkt…

Wat is de oplossing?


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 18 februari 2025

@Myra N 

graag je forum profielgegevens invullen. 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Eventueel een printscreen toevoegen (zonder persoonlijke gegevens)

zodat we zien waar het precies schort? 

mvg

Tina


Reageer