Skip to main content
Vraag

Fout bij overstap naar nieuw abonnement


Beste,

Nu dat de internettarieven zijn verhoogt heb ik mijn abonnement nagekeken, en ik kwam erachter dat er nog een oude, ongebruikte optie 'Mobile Internet XS' actief stond.

Deze optie zat in mijn oude Pack, 'Minimus', maar sinds augustus ben ik overgestapt naar het 'Flex S' Pack. Ik ging ervan uit dat deze optie toen afgesloten was.

Kan de optie 'Mobile Internet XS' worden stopgezet?

En is het mogelijk dat ik terugbetaald word voor al die afgelopen maanden?

Groeten

3 reacties

Martin
  • 33157 reacties
  • 3 januari 2023

Ter info: best hiervoor zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). 
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier morgen de draad terug opnemen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 3 januari 2023

@indy_cg 

we zullen dit datakaartje opzeggen

verder vraag ik of men rekening kan houden dat je niet op hoogte was van aangerekend bedrag en een éénmalige cn laten opmaken.

mvg,

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 4 januari 2023

@tina.b

Zeer snel en correct mijn probleem opgelost. Op het forum is het echt makkelijker om een probleem uit te leggen dan via de telefonische dienst. Veel dank, Tina.👍