Skip to main content
Vraag

TV box

  • 15 september 2022
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

Een maand geleden zou men mij een nieuwe TV box toesturen, niets ontvangen. Is d at normaal?

6 reacties

Martin
  • 33340 reacties
  • 15 september 2022

Ter info: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 15 september 2022

@Bitzkommer 

was dat ter vervanging van een bestaande tv box of een volledig nieuwe?

 

Groeten

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 16 september 2022

Ter vervanging van 2 boxen


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 16 september 2022

@Bitzkommer 

ik zie dat je twee oudere v5 decoders hebt met een harde schijf.

Maar ik vind niets terug over een omruiling.

Had je daar een brief of een mail voor ontvangen?

 

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 17 september 2022

Een brief van Proximus vorige maand dat mijn 2 decoders voor eind september worden vervangen. De opnames oyder dan 60 dagen zouden verdwijnen


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 20 september 2022

@Bitzkommer Ik heb de briefwisseling inderdaad teruggevonden. We zijn volop bezig met de omruiling. U zal de decoders binnenkort ontvangen. Ik kan u wel de exacte dag niet zeggen.