Op 1 november hebben wij gemerkt dat de wifi 5.0 en vast internet via de ethernetkabel niet meer werkte, ja dit was op verschillende toestellen alsook de decoder. Wij hebben gebeld naar de proximus dienst en daar hadden ze beslist aangezien de modem niet meer werkte en ze geen storing zagen op de lijn dat wij een nieuwe decoder nodig hadden (pas gezien in mail achteraf) ook stond dit op mijn adres van 7 jaar geleden (waar komt dit ineens uit?). Bij het terug bellen kregen we een andere medewerker aan de lijn en na 20 min uitleg te geven dacht hij dat we aan het liegen waren aangezien ons internet perfect werkte (volgens hem) en zijn collega gezegd had dat wij een decoder nodig hadden. Na veel twijfelen zei hij uiteindelijk dat we een nieuwe modem gingen krijgen maar dat hij de decoder niet meer kon annuleren. Gisteren krijgen wij de b box en dit is nog een oudere versie dan dat we al hadden, wij hadden b box 3V+ en hebben nu een b box 3 gekregen (deze had ik ook 7 jaar geleden). De decoder is een V5 compact terwijl wij een V5 hadden, de medewerken zei ook dat er ondertussen al 3 nieuwere modellen zijn en toch krijgen wij een oud model van zowel modem als decoder? Kan er mij eens uitlegt worden waarom dit zo is? Signaal van modem rijkt ook niet zo ver als de vorige. Internet valt ook nog steeds weg zowel draadloos als via de kabel.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.