Hoi,
ik ben recent verhuisd van Ramsel naar Aarschot. In Ramsel had ik RTV en in Aarschot had ik verwacht ROB te kunnen kijken. Ik krijg echter nog altijd RTV.
In het Proximus verkooppunt hebben ze mijn vraag doorgespeeld aan de technische dienst. Ik werd inderdaad meteen opgebeld door een Nederlandse dame.
Maar die bleef bij hoog en laag volhouden dat op mijn adres wel degelijk RTV van toepassing was. Zelfs toen ik vroeg hoe het kon dat mijn ma die 5 deuren naast me woont wel ROB had, bleef ze zeggen dat voor mijn adres de zender RTV was en hier niets kon aan gewijzigd worden. Beetje vreemd leek me.
Ik heb hier al even gekeken en mss ligt het aan mijn fictief vast nummer ? Weet iemand hoe ik aan de juiste regionale zender kan komen ?
groetjes
Karine
Beantwoord
na verhuis naar andere provincie blijft oude regionale zender
Beste antwoord door Charlotte.D
Hey Martin!
Dit heeft inderdaad te maken met een instelling op het TV platform zelf. Door de verhuis (met behoud van het lijnnummer) blijven de regionale zenders soms steken, dan moeten we deze een handje helpen.
Het klopt inderdaad wel dat de technische dienst daar zelf geen wijzigingen kan op uitvoeren.
Dus ik duim dat het nu is opgelost voor Karin!
Grtjs, Charlotte
Bekijk origineelDit heeft inderdaad te maken met een instelling op het TV platform zelf. Door de verhuis (met behoud van het lijnnummer) blijven de regionale zenders soms steken, dan moeten we deze een handje helpen.
Het klopt inderdaad wel dat de technische dienst daar zelf geen wijzigingen kan op uitvoeren.
Dus ik duim dat het nu is opgelost voor Karin!
Grtjs, Charlotte
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.