In mijn Familie heeft bijna iedereen Belgacom TV of Proximus TV zoals het tegenwoordig heet. Ikzelf, mijn ouders en schoonouders hebben een standaard abonnement, zonder extra pakketten. En toch zit er verschil in het zenderaanbod. We hebben alles eens grondig vergeleken en ik ga niet alles opnoemen, maar mijn ouders hebben BBC 3 , mijn schoonouders en ikzelf niet. Niet dat ik er iets aan heb, maar ik heb een aantal Italiaanse zenders die bij mijn schoonouders dan weer niet te vinden zijn. En mijn schoonouders beschikken om een of andere reden over Pebbles TV dat bij mijn ouders en mezelf dan weer niet te vinden is. Zo is er ook nog VH1 Classis, Discovery Sience, Boomerang. Allemaal zenders die in een pakket thuis horen, geen van alle heeft officieel een pakket besteld, betaald daar ook niet voor, maar er heeft ook niemand een volledig pakket. De pebbels en Boomerang horen in het Kids pakket, maar de resterende zenders uit dit pakket zijn nergens te vinden.
Hoe kan dit? En zou het eigenlijk niet interessanter zijn om van de weet ik veel hoeveel zenders de klanten zelf te laten kiezen. Laat die Italiaanse, Arabische, Poolse,...zenders weg bij mij en in de plaats neem ik wel iets wat voor mij interessant is.
Met vriendelijke groeten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.